tisdag 19 juli 2011

Danska loppisfynd


Jag var i Köpenhamn för lite mer än en vecka sedan. Av en slump sprang jag på en bra loppis vid Nyhavn. Där jag hittade vad jag tror är en fransk ljusstake, en liten variant med plats för fyra julgransljus. Jag betalade bara 100 kr för den vilket jag anser är ett fynd.

Den guldiga ramen köpte jag också på loppisen. Nu blommar Hortensian, den vackraste blomman så här års tycker jag och den finns i så många olika färger. Jag tycker om den här lila blå färgen. Jag var i Stockholm nu i helgen vad jag köpte där får ni se i nästa inlägg.

Kram Frida

3 kommentarer:

JACQUELINE sa...

I Love your Blog!

Thank you for the amazing photos!

I am your new follower

greatings from switzerland
Jacqueline ♡

http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

liven sa...

Koselige saker Frida!
På loppis i Danmark kan man virkelig finne mye :o)

ha fine sommerdager :o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Loppis i Danmark är riktigt roligt, där finns sånt man aldrig hittar här. Din ljusstake är jättefin, den skulle jag köpt också.
Varm kram
AnnaMaria