måndag 3 juni 2013

Skolplansch


Min skolplansch har jag nog inte visat innan, den har jag köpt hos Gua. Letade länge efter en med fiskar, de är inte så lätta att få tag i. Hade tur som hittade en hos henne:). Mitt skrivbord flyttas runt lite här och där, mycket praktiskt att det är litet och nätt.


Jag var hos mamma och pappa i går, plockade med lite vita syrener hem, dessvärre håller de på att blomma över men nu är pionerna snart i blom och jasminen. En underbar tid nu när den ena blomman efter den andra avlöser varandra. Syrenerna står fint i mitt Höganäs krus som jag köpte på loppis för några år sedan.

Önskar er en fin sommar dag :)
Kram Frida

4 kommentarer:

Magdalena sa...

ååhh for en herlig gammal skoleplakat! så fin header hos deg også! ja mye nytt hos deg, ! er ikke så mye i blogglandia som før,har men så hyggelig å komme innom deg, kjære venn! ha ei fin ny veke! klem,magny

Jennys Vita Villervalla sa...

Så fin plansch!
Jag har en gammal skolplansch med ormar...
Inte så kul att hänga upp som din!
Ha det fint!
Kram
Jenny

Tinas bo sa...

Läcker skolplansch!!
Såå vackert hos dig...

Ha en fin vecka
Kramis Tina

Syster vit sa...

Såå fin skolplansch, tur att du hittade en tillslut.
Kram Liselott