söndag 29 december 2013

Årets julgran

Årets julgran ser ut så här, ungefär som den jag hade förra året men med lite nytt pynt och ljusslinga. Jag gillar det gammaldagsa julgranspyntet, kottar och kulor, gamla fåglar och pappersstrutar tycker jag också om. Innan hade jag även julgransljus i granen men i år har jag blivit lite modernare :)


 Den gamla korgen hade vi julklappar i när vi firade jul hos farmor, som jag har saknat henne den här julen. Men jag har haft en mysig jul med familjen :)

Önskar er fortsatt härliga mellandagar :)
Kramar Frida

5 kommentarer:

liven sa...

Et koselig bilde Frida og så en søt liten korg.
Fint med saker som gir minner :)

Ønsker deg et godt nytt år!
Klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Där har du en mysig julhörna, jättefin gran.
Önskar dig ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
Kramar
AnnaMaria

Jennys Vita Villervalla sa...

Så söt gran!
Önskar dig allt Gott 2014!
Kram
Jenny

Tinas bo sa...

Vilken mysig hörna du har där!!

Önkar dig av hela mitt hjärta ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

Kraam Tina

Chokladvillan 1910 sa...

Gott Nytt År på dig !!!!
Må så gott & ha ett härligt 2014 !
Kramar
Anki