onsdag 22 januari 2014

Onsdagshälsning




Sänder en onsdagshälsning, mitt i vintern. Men det börjar faktiskt att bli lite ljusare, ett bevis på det är att man kan ta bra kort efter kl ett på eftermiddagen :) I december månad är det nästan hopplöst. Snön har faktiskt legat kvar i en vecka här, det bidrar också till att det blir ljusare.


Gerdas fina brefkort får pryda dagens inlägg tilsammans med mina favorit tulpaner, vita pappegojtulpaner :), de vackraste tycker jag och farfars gamla klockur. Nu ska jag göra lite nytta och återgå till studierna. Ha en fotsatt fin onsdag!
Kram Frida

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint gammalt brevkort, dom hade så vacker handstil förr.
Trevlig onsdag till dig
Kramar/AM

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så mange fine bilder du tar! Det er så kjekt å titte innom her.
ha en fin onsdagskveld.

Klem

Monika sa...

Jättevackert! Har aldrig sett såna tulpaner tidigare. Verkligen fina!

Brefkortet är ju bara alldeles ljuvligt. Gillar den gamla fina och snirkliga skrivstilen.

Ha en fin vinterdag!
Här är det -28 och jag
är lite smått trött på kylan nu.

Kram
Monika