onsdag 9 april 2014

Lite sommarkänsla

Lite sommarkänsla kan behövas i detta regniga vårväder. Den här bilden hittade jag i mitt arkiv från förra sommaren när syrenerna blommade som bäst. Den doften är underbar, snart blommar dem igen :)


Jag tycker om både vita och lila syrener, älskar att ta in dessa blommor och sätta dem i krus och gamla keramikkannor. Det blir så fint och det finns nog ingen annan blomma förutom pionen och rosorna som är så mycket sommar för mig som syrenerna.

Hoppas denna bild kan pigga upp lite i regnvädret :)
Kramar Frida

6 kommentarer:

liven sa...

Så nydelig!
Varer nok ikke lenge til syrinene blomstrer :)
Ønsker deg fine dager Frida.
Klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Syrener är en favorit, och snart är vi där. Hoppas på lite soligare väder nu till helgen.
Kramar/AM

Fågel Blå sa...

Jag älskar dina bilder!
Önskar dej en fin Heög
Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trevlig helg Frida
Kramar/AM

Agnes Winqvist sa...

Jag älskar din blogg!! ❤︎

Kram Agnes

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Glad påsk Frida
Kramar
AnnaMaria