söndag 7 december 2014

Jul i köket :)


Det var inte lätt att få bra bilder i dagens ruggiga decemberväder :( Men jag hoppas julkänslan kommer fram och det är det viktigaste :) Jag har fått lite julfint i mina kökshyllor med ganska enkla medel, en hyacint, kotte, och stjärna av orkade bär. Det är dekorationer i min smak.



Nästa vecka ska jag skriva sista hemtentan innan ju, sen väntar lite efterlängtad ledighet och återhämtning :) Det är en av fördelarna med att plugga att man får jullov, ett välbehövligt sådant.

Önskar er en härlig 2:a advent :)
Kram Frida

4 kommentarer:

angie sa...

sehr schöne dekoration!!! einen schönen adventssonntag wünscht angie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint med stjärna och hyacint till ditt vita porslin, ger fin julkänsla.
Adventskram/AM

Jennys Vita Villervalla sa...

Såå jättefint!
Kram
Jenny

Fågel Blå sa...

Så Mysiga bilder du bjuder oss på,
Härlig vecka till dej
Kram Kathrine