lördag 25 april 2015

Sommarinspiration


I dag bjuder jag på lite sommarinspiration från pinterest :) Gillar verkligen dessa bilder och ljuset över dem. Blått och vitt är verkligen sommarfärger för mig och stråhattar naturligtvis.


Också vita pioner, så vackert och doftar underbart. I sommar ska jag flytta :) till en större lägenhet i samma hus, som jag längtar :) Balkong ska jag också få, det blir härligt att kunna sitta ute fina sommardagar. 

Hoppas ni har en fin aprilhelg och tack för alla era hälsningar :)
Kram Frida

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och flytta, bra att det är i samma hus, och det blir skönt med balkong. Superfina bilder, dom kuddarna skulle jag vilja ha.
Ha en skön söndag
Kramar/AM

Jennys Vita Villervalla sa...

Åhh vad härligt med större plats! :)
Ja, blått och vitt är verkligen fräscha sommarfärger.
Ha en fin vecka!
Kram
Jenny

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad spännande med ny lägenhet och balkong dessutom. Onsdagskramar Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för hälsningen Frida
Ha en fin 1a maj
Kramar/AM