söndag 21 juni 2015

Skåp och skrivbord....


Nu har äntligen mitt skåp kommit på plats :) Jag var lite orolig att det inte skulle kunna komma upp i lägenheten men det gjorde det, tack och lov :) Så nu har skrivbordshörnan fått en helhet och hela stora rummet liknar ett rum. Det känns skönt att ha kommit så långt. Jag gillar inte att bo i flytt röra, men det är det väl ingen som gör.


Porslinet från Rif design gillar jag, det passar bra mot den mörka gaveln på skåpet. 

Hoppas ni har haft en bra midsommar trots mindre bra väder :)
Kram Frida

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bära stora skåp uppför trappor kan
vara svårt, tur att det gick bra.
Allt ser så fint ut hos dig.
Kramar/AM

Hagbacken sa...

Hej på dig!

Vilken jättefin blogg du har, kul att jag hittade hit :)

Kram Linda

Jennys Vita Villervalla sa...

Vilket ljuvligt skåp! STORT gilla på det!❤️
Ha det fint!
Kram
Jenny

Hagbacken sa...

Hej igen :)
Vikskärmen har jag köpt av Katherine (Fågel Blå) för många år sedan...

http://fagel-blabutik.blogspot.se/

Jag lånade en bild av dig och länkade till din blogg i min högerspalt på bloggen, då jag inte kunde lägga till din blogg i min blogglista (av någon anledning)? Hoppas det var OK?

Kram Linda

boy sa...

I think this article is useful to everyone.
เว็บพนันออนไลน์ที่ดีที่สุด เล่นง่าย ทำเงินได้จริง
แองเจลิน่า นางแบบสาวเปลื้องผ้าหาเงิน
เจ๊ฟองเบียร์ เผยแล้ว เลขเด็ดงวด 1/2/65
น้องโบกิ ภาสินี พริตตี้และนางแบบ
แม่น้ำหนึ่ง งวดนี้ 1/2/65

YODAA sa...

This article will help raise money for everyone .
เป็ปทีน
วิธีเล่นบาคาร่า
ทีเด็ด
ตารางหวย
รีวิวสล็อต

Thank you for your support