måndag 13 juli 2015

En köksvy....


I dagens inlägg bjuder jag på en köksvy :) från mitt nya kök. Bakom stolen skymtar man balkongen som är åt innergården. Jag bor högst upp så utsikten är fin, på andra sidan har jag ån som utsikt. Köket är tillfälligt inrett med ett trädgårdsbord och korgstolar. Det är meningen att trädgårdsbordet ska ersättas av ett klaffbord när jag hittar ett som jag vill ha. Men det är ingen brådska, så här i sommartider passar det bra med utomhus möbler inomhus. 


Köket renoverades för tre år sedan det har vita luckor och svart bänkskiva, precis i min stil. Tallrikshyllan ska sättas upp annars är det mesta klart. Det är så skönt att kunna sitta här och ha balkongdörren på glänt :)

Ha en skön måndag :)
Kram Frida

5 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Så somrigt fint! : )

Jennys Vita Villervalla sa...

Åhh vad fint Frida!
Ha det gott i sommarkvällen!
Kram
Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så fint du fått, rena drömlägenheten.
Balkong och bra utsikt gillas.
Härlig mathörna med fina möbler.
Ha en skön vecka vännen
Kramar/AM

Unknown sa...

Oh so nice you received, clean the dream apartment.
Balcony and good view are enjoyed.
Lovely mattress with nice furniture.
หนังใหม่

papan sa...

เป็ปทีน
วิธีเล่นบาคาร่า
ทีเด็ด
ตารางหวย
รีวิวสล็อต