söndag 6 september 2015

Nytt köksbord :)


Äntligen har jag hittat ett köksbord, efter tre månaders letande hittade jag ett med i hopfällbara klaffar på båda sidorna :) Har upptäckt att det inte är lätt att få tag på sådana bord. Jag kan knappt ha större i mitt lilla kök, så här passar det perfekt. 


En ny köks matta blev det också, den här kommer från Nyblom och Kollén precis som duken på bordet. Det bästa med den mattan är den går att tvätta i maskinen och behåller samma kvalité ändå. 
Det blev ett litet uppehåll här på bloggen men har man haft semester så har man :) Lika bra att vara ledig från bloggen ett tag då. Men nu är jag tillbaka igen.

Ha en fin söndagskväll :)
Kram Frida

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Där hittade du det perfekta bordet med
tanke på balkongdörr och element. Blev
jättefint! Du har en underbar lägenhet.
Fin vecka och kramar/AM

Helena sa...

Vilket underbart bort som passar så fint där under tallrikshyllan. Underbara tallrikar med blå dekoration. Fin kväll till dig!/Helena

Anneli sa...

Håller med dig där.....inte lätt att hitta småbord.
Ditt bord blev ju perfekt där, ser så mysigt och hemtrevligt ut.

Visst är det svårt att komma igång med bloggandet igen efter semestern?
Tycker att jag har noll inspiration just nu............

Ha det fint,
kram Anneli

Unknown sa...

Which is a wonderful fit that fits well there under the shelf. Wonderful plates with blue decoration.หนังใหม่