lördag 13 augusti 2011

Västra Ströö 39 del två



Här kommer andra delen av Västra Ströö 39 besöket. I detta inlägget kommer jag att visa bilder från butiken. Det var inte lätt att sortera vilka bilder som jag skulle visa, det finns så mycket att visa från den butiken men här kommer några stycken. Den här fågelburen gillar jag, den skulle jag inte tacka nej till. Men tyvärr har jag inte plats för den just nu.
Det här skåpet är fantastiskt vackert, jag älskar färgen.

I butiken finns mycket textilier kuddfodral och dukar. Jag köpte ett kuddfodral som jag är riktigt nöjd med. Detta är bara en liten del av butiken som jag visar den är mycket större. Men jag kunde inte fotografera allt. Då hade vi aldrig kommit där i från. Ett besök kan varmt rekommenderas.
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram Frida

8 kommentarer:

liven sa...

En nydelig butikk du har vært i!
Nå må du ikke angre på at du ikke kjøpte fugleburet da....kanskje du kunne oppbevart det et sted inntil videre....

ha en fin søndag Frida
Klem!!

Vintage sa...

ser helt fantastiskt ut! Önskar en underbar dag Kramar susanne

Guttemamma sa...

Jeg vil på Svensketur...:-)
Klem♥

Magdalena sa...

nydelig.. tenk å få jobbe i denne butikken, det ville jeg ønsket!
takk for hilsen, og du skulle gjerne få spise middag på mitt sommerkjøkken...
goklem,magny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skulle gärna gå runt där och kolla på allt fint, håller med om fågelburen, den är så fin. Jag gillar färgerna också, lite rosa till allt det vita.
Kramar
AnnaMaria

Vecka - Vecka sa...

Härlig butik! Älskar att gå in i såna där butiker, men kommer oftast ut tomhänt.. För får lite "prestationsångest" i de där butikerna. För inte blir det lika fint hemma hos mig fast jag köper några små saker inte.. :-)
Kram, Lotta

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej vännen!!
Men helt underbara bilder och de där grå slitna skåpet säger bara vill haa...
Har du inget barn du kan låna med dig till Vimmerby?? De är så fint där, lite mycke folk bara.. Bra man som är hemgjord faktisk.. Riktigt överaskad..
Hoppas du med haft en härlig sommar..
Kraam kram Linda

Vita små hjärtan sa...

Å vad mycket fint, skulle gärna gå där läääänge...
Ha det så gott.
Kram Agnetha