lördag 5 november 2011

Köksbilder



Det var ett tag sedan det blev ett inlägg men det har hänt en del sedan dess. Jag har fått upp ett draperi i köket som mamma har hjälpt till att sy. Min kyl står under bänken jag tyckte inte det var så kul att se den hela tiden så då kom jag på att man kunde sy ett draperi och ett draperi blev det i naturfärgat linnetyg.

Även två av mina Ikea hyllor har kommit upp. Det ska upp en till här och sedan ska vi sätta några ovanför skrivbordet med. Lite förvaring är alltid bra att ha. Försöker spara så mycket av golvytan som möjligt därför hamnar hyllorna på väggarna i stället. Praktiskt eftersom jag har högt tak.

I dag har vi underbart höstväder här, känns som vår fast vi är i November.
Ta hand om er!

Kram Frida


8 kommentarer:

liven sa...

Heisann

Koselige saker på kjøkkenbenken din!!
Her har vi hatt et flott vær i uken...i dag er her grått med god temperatur :o)

ønsker deg en fin helg
Klem!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var fina köksbilder, du har fått så hemtrevligt.
Önskar dig en ljus fin helg
Kramar
AnnaMaria

Malin sa...

Vad fint det blev med hyllorna och draperiet. Jag skulle med behöva få lite ordning på min lägenhet, men det kommer väl med tiden :)
Ha det så fint.
Kram

Magdalena sa...

så flotte bilder, skjønnt kjøkken! liker så godt åpne hyller på veggen! og god i det å henge opp drapert stoff! nydleig dagseng herunder!
ha en fin dag videre, håper du har det fint i den nye leiligheten
klem,magny

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Va fint du börjar få !!
Va roligt med något eget va ?
Hoppas du trivs riktigt bra oxå !

Kraam/Lotta

Annie - Annalunda sa...

Verkligen jättefint! Draperiet blev pricken över i:et och så fina saker du visar.

Kram Annie

Nicole sa...

Vilket härligt kök du har! Smart att gömma bort kylen bakom ett snyggt draperi.
Å så fina saker som skymtar på dina köksyllor!

Kram, Nicole

Baker's Corner sa...

Hejsan Frida!

Nu har jag surfat runt en bra stund på din sida. Vad underbart att ha fått tag i en såå mysig lägenhet. Verkar ju vara helt perfekt- Ditt franska skåp är såå läckert. Du har massor av fina detaljer hos dig och det ser såå harmoniskt ut.

Är du kvar på plantskolan?

Själv har jag mer och mer utvecklat min stickning och stickar massor, både till mig själv, garnbutiker och ett garnföretag där jag även har designat en del.

Tiden och lusten att blogga tog lite slut men nu har jag fått tillbaka lusten och tyckte då det var roligt att dyka upp i ny skepnad. Som du märker har inte tiden just infunnit sig men jag kommer snart bli bättre på det. Jag tänker använda bloggen som en dagbok över mina alster och inredningsideér och trädgårdsprojekt.

Hoppas du har det bra, jag träffar Linda lite då och då och hon är såå go, synd att vi inte bor närmare men vi återupptar kontakten och det är kul :)

Varmaste kramar
Lena